Agrest
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Zaklęcia, moce i umiejętności

Go down 
AutorWiadomość
Wanna
Admin
Wanna


Liczba postów : 61
Join date : 29/12/2015

Zaklęcia, moce i umiejętności  Empty
PisanieTemat: Zaklęcia, moce i umiejętności    Zaklęcia, moce i umiejętności  EmptySob Sty 16, 2016 4:10 pm

Wszystko uzupełniacie w profilu oraz w karcie postaci (tam dokładnie je opisujecie)

Zaklęcia - możecie je wymyślać musicie jednak pamiętać o pewnych ograniczeniach. Zaklęcia nie spowodują że będziecie mogli coś kontrolować. Jest efekt krótkotrwały i pozwala na wykonanie jednej rzeczy. Za zaklęcie uznana zostanie kula ognia nie zostanie jednak teleportacja ponieważ jest to efekt na dużą skale. Nie będą one utrzymywać się przez kilka postów! Pamiętajcie o tym! Za zaklęcie uznane również zostać może umiejętność technologiczna trwająca tylko jeden post i posiadana dzięki zmianie w robota. Macie na nie dwa pola.

Umiejętność - są to rzeczy które nabyliście, wyuczyliście. Na przykład kontra, akrobacje, szermierka... Nie są nigdy związane z magią czy technologią. Działają tak samo jak zaklęcia i na nie również macie dwa pola. Są to również umiejętności wytwórcze, które to pozwalają wam tworzyć dodatkową broń lub przedmioty wspomagające.

Moce - są to umiejętności rasowe i moce które otrzymało się przy narodzinach. Posiadacie na nie jedno pole (tylko ludzie posiadają dwa jako że nie posiadają żadnej umiejętności rasowej). Moce mogą działać przez dłuższy czas i obejmować większą przestrzeń. Poniżej zamieszczam opisy umiejętności rasowych i mocy dostępnych do wyboru.

Rasowe

Iluzja - możliwość tworzenia dowolnych iluzji nie wypływają one jednak na świat prawdziwy ani na organizmy istot. Co najwyżej na psychikę. Iluzje mogą być wzrokowe, dźwiękowe i dotykowe. Iluzje mogą oddziaływać na zasięg wzroku.  /posiadają mistrzowie zagadek/

Hakerstwo - dzięki temu posiadacz może podłączyć się do dowolnego robota i namieszać mu jak tylko chce. Może na przykład obrócić go przeciwko swoim, wydobyć pamięć lub rozkazać zrobienie czegoś. W przypadku innych cyborgów na których również to działa to można sparaliżować system przez co nie będzie się mógł ruszać lub sprawić by odczuwał to co wy chcecie. /posiadają cyborgi/

Kontrola cieni - dzięki tej umiejętności jej użytkownik może zamienić się w cień lub kontrolować wszystkie wokół jak tylko chce. Nie mogą one jednak wpływać na świat materialny co najwyżej mieszać w mózgu. Posiadacz traci kontrole gdy cień znajdzie się w ciemności. /posiadają cienie/

Klątwa - jej użytkownik może rzucić klątwę na inną istoty. Wtedy zgodnie z tym co przepowie czart przeklęty może zacząć zwijać się z bólu bo postawił krok do tyłu. Nie można jednak zarządzić że po wzięciu oddechu się umrze, muszą być to rzeczy których nie robimy podświadomie! Klątwa musi zostać również wymówiona. Prosimy o zaznaczenie jej na czerwono /posiadają czarty/

Blokada - uniemożliwia użycie mocy czy zaklęć na ciele lub umyśle elfa bez dotknięcia jego. Na przykład nie można rzucić na niego klątwy póki się go nie dotknie. Nie działać będą na niego również iluzje gdyż oddziałują one na umysł. /posiadają elfy/

Symbioza - wszystkie stworzenia ją posiadające mogą kontrolować rośliny których dotkną, rozmawiać z nimi i tym podobne. /posiadają enty/

Tarcza - tarcza chroni przez wszelkiego rodzajami atakami dystansowymi jednak nie obroni przed bezpośrednim atakiem. /posiadają gargulce/

Nekromacja - dzięki tej umiejętności jej użytkownik będzie mógł ożywiać trupy, co w gruncie rzeczy oznacza robienie przyjaciół... Potrzeba jednak trupa najpierw. A. I trupy są o wiele głupsze niż ożywieńcy.  /posiadają ożywieńcy/

Inokineza - czyli naginanie przestrzeni. Mogą oni dowolnie teleportować się do miejsc istniejących i nie istniejących oraz do innych światów. Mogą również sprawić że pojawią się dziury czasoprzestrzenne przez co otoczenie zacznie wariować. /posiadają żniwiarze/

Pieśń - polega na potędze słów i działa podobnie jak klątwa. Szczególną potęgę mają pieśni i wiersze jednak wystarczy że użytkownik coś powie a może się to spełnić. Efekt jednak nie będzie natychmiastowy a każdy użytkownik może odebrać to różnie gdyż ta moc nie zadziała jeśli słowa nie będą kilku znaczne czy też bardzo tajemnicze niewiele mówiące. Prosimy o zaznaczanie ich na niebiesko.  /posiadają skrzaty/

Sen - możliwość dowolnego kontrolowania snu oraz usypiania istot których się dotknie. /posiadają sennicy/

Magnetokineza - kontrola pola magnetycznego w zasięgu wzroku. /posiadają sztuczni/

Retrokognicja - jej użytkownicy będą mogli zobaczyć przeszłość która jest związana z jakimś przedmiotem lub osobą jeśli go dotkną. /posiadają upiory/

Audiokineza - kontrola fal dźwiękowych. Mogą dzięki temu zmieniać też swój głos! /posiadają nocarze/

Instynkt - jej użytkownik może przeczuć co za chwile się zdarzy, odczytać zamiary. /posiadają zwierzęta/

Polimorfia - zmiana w wybrane zwierze. /posiadają łaki/

Kamuflaż - dzięki kamuflażowi dowolnie można zmienić wygląd swojej skóry a nawet jej zapach, nie można jednak zmieniać kształtu. /posiadają wodniki/

Kontrola żywiołu  - kontrola danego żywiołu w zasięgu wzroku, by jednak wpłynąć na czyjeś ciało (odebrać oddech, zatrzymać krew, podpalić) należy go dotknąć. /posiadają żywiołaki/

Metamorfoza - pozwala na zmianę wyglądu, ale zawsze musi pozostać podobny ludzkiemu. /amanci/

Moce do wyboru

Telekineza - zdolność pozwalająca przesuwać obiekty w zasięgu wzroku wolą umysłu.

Teleportacja - umożliwia teleportacje do innego rejonu ale działa tylko na duże odległości.

Pirokineza - możliwość rozgrzania czegoś w zasięgu wzroku do temperatury magmy jednak nie oddziałuje ona na istoty żywe.

Kirokineza - możliwość zamrożenia czegoś w zasięgu wzroku jednak nie oddziałuje ona na istoty żywe.

Elektrokineza - pozwala na tworzenie błyskawic na wszystkich obiektach martwych w zasięgu wzroku, nie można dzięki niej kontrolować elektryczność.

Witakineza - kontrola starzenia się własnego ciała i obiektów martwych

Chronokineza - możliwość manipulacji czasem nie można jednak oddziaływać na istotę której czas płynie szybciej lub wolniej gdyż są to inne platformy czasoprzestrzenne.
Powrót do góry Go down
https://agrest.forumpolish.com
 
Zaklęcia, moce i umiejętności
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Agrest :: Studnia wszechwiedzących :: Stara księga-
Skocz do: